Bestuurswisseling 2014

Bestuurswissel 2014

139.JPGOp 30 juni vond de feestelijke bestuursoverdracht van RC Steenwijk plaats op Fredeshiem. De voorzittershamer werd overgedragen aan Tineke Bos. Tijdens haar voordracht maakte Tineke het jaarthema bekend: “Actief en Betrokken”.

Jaarlijks wordt tijdens de bestuurswisseling een prijs uitgereikt aan het lid dat het vaakst bij bijeenkomsten aanwezig is. Dit jaar besloot het bestuur deze prijs uit te reiken aan het lid dat zich afgelopen jaar bijzonder verdienstelijk heeft gemaakt: een werkelijk actief en betrokken lid.

146.JPGDe oude mijnwerkerslamp (symbool voor het lichtende voorbeeld) werd uitgereikt aan Harry Korst. Harry heeft afgelopen jaar op vele fronten bewezen een echte Rotarian te zijn. Harry organiseerde dit jaar een fietstocht van Recklinghausen naar Steenwijk. De opbrengst van deze sponsor-fietstocht is geschonken aan kindertehuis Alemachen in Ethiopie.

Tineke Bos, 24 november 2014