Bestuurswisseling 2016

C:\Users\NL7100300\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\DSC01167.jpgOp 27 juni vond de feestelijke bestuursoverdracht van RC Steenwijk plaats. De voorzittershamer werd overgedragen aan Philip Slangen. Tijdens zijn voordracht maakte Philip het jaarthema bekend: “Rotary: gewoon doen!”.

C:\Users\NL7100300\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\DSCN4939.jpgSinds een paar jaar wordt er tijdens de bestuursoverdracht een prijs uitgereikt aan het lid dat zich afgelopen jaar bijzonder verdienstelijk heeft gemaakt: een werkelijk actief en betrokken lid.

De oude mijnwerkerslamp (symbool voor het lichtende voorbeeld) werd uitgereikt aan Claartje Boerma. Claartje heeft afgelopen jaar op vele fronten bewezen een echte Rotarian te zijn. Zij zorgt (vaak op de achtergrond) het programma op rolletjes verloopt.

Juni 2016