Bestuursoverdracht 2017

C:\Users\NL7100300\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\DSC03951.jpg

Op 26 juni vond in Villa Ramswoerthe de feestelijke bestuursoverdracht van RC Steenwijk plaats. De voorzittershamer werd overgedragen aan Karin Kranendonk. Tijdens haar voordracht maakte Karin het jaarthema bekend: “Openheid en verbinding!”.

Sinds een paar jaar wordt er tijdens de bestuursoverdracht een prijs uitgereikt aan het lid dat zich afgelopen jaar bijzonder verdienstelijk heeft gemaakt: een werkelijk actief en betrokken lid.

De oude mijnwerkerslamp (symbool voor het lichtende voorbeeld) werd uitgereikt aan Cindy van der Helm. Cindy heeft afgelopen jaar op vele fronten bewezen een echte Rotarian te zijn. Zij zorgt (vaak op de achtergrond) het programma op rolletjes verloopt.

Juni 2017