Wijnactie voor Jonge Mantelzorgers 2019

Wijnactie Rotary Steenwijk voor Jonge Mantelzorgers

Steenwijk houdt ieder jaar een wijnactie in samenwerking met wijnhuis Eleveld. De opbrengst van deze wijnactie gaat naar de jonge mantelzorgers in Steenwijkerland. Rotary Steenwijk wil de jonge mantelzorgers een leuk uitje bezorgen waardoor ze even de beslommeringen van thuis kunnen vergeten.

Steenwijkerland heeft een groep jongeren in de leeftijd van 5 tot 18 jaar die dagelijks belast zijn met de zorg voor een ouder, broer of zus. Hierdoor is er voor deze kinderen vaak geen gelegenheid om de dingen te doen die hun leeftijdsgenoten zo normaal vinden. Door gebrek aan tijd en/of geld blijft de wereld van deze kinderen vaak beperkt tot het naar school gaan en thuis de dagelijks zorg op zich te nemen.

Wilt u wijn bestellen, dan kan dat door een keuze te maken uit bijgevoegde bestellijst en uw bestelling voor maandag 11 november te mailen naar harold@vanstenwic.nl. Zaterdagochtend 30 november kunt u dan uw bestelling ophalen bij het pakhuis van Eleveld.