Gouden Knopentocht

De Gouden Knopentocht

De Gouden Knopentocht vindt elk jaar op Hemelvaartsdag plaats. De deelnemers rijden in hun prachtige bolides een route langs de mooiste plekjes.

Elk jaar heeft de Gouden Knopentocht een ander thema. Het zou leuk zijn als de deelnemers ook in de stijl van het thema aan de start verschijnen. Deelnemers kunnen meedoen in een auto ouder dan 25 jaar, elektrische auto’s, een cabrio of een snelle jonge bolide van minimaal 250 pk. Er vindt ook de prijsuitreiking plaats, want onderweg moeten de deelnemers nog wel leuke opdrachten doen.

Kosten deelname zijn per auto inclusief twee personen. Voor extra passagiers kunt u bij betalen. Dit is inclusief een lunchpakket en een afsluitende barebecue en een deel van de kosten gaat naar een goed doel. De organisatie is in handen van Rotary Steenwijk.

Lees hier meer over de Gouden Knopentocht 2024!

Klik hier om u vast in te schrijven voor Editie 2024

Team Gouden-Knopentocht, 11 februari 2024