Fietstocht Recklinghausen 2014

Fietstocht Recklinghausen

IMG_0177.JPG

In Mei fietste een aantal Rotarians en een aantal leden van RTV Steenwijk van Recklinghausen naar Steenwijk. De sponsortochtwerd georganiseerd door Harry Korst. Vrijdagavond vertrokken de fietsers naar Recklinghausen (per bus). In Recklinghausen werden ze gastvrij ontvangen door RC Recklinghausen. RC Reckling hausen bood de fietsers een maaltijd aan. Zaterdagochtend vroeg vertrokken de fietsers voor de tocht van 256 km naar Steenwijk. Het was een mooie tocht, soms wat zwaar, af en toe wat wind tegen. Maar alle deelnemers toonden een geweldig doorzettingsvermogen. Iedereen haalde de eindstreep.

IMG_0180.JPG

In Steenwijk stond een ontvangstcomité klaar om de fietsers te ontvangen. De balans kon worden opgemaakt. De sponsortocht had 8000 euro opgebracht. Dit bedrag is voor het kinderrevalidatie centrum Almechen in Ethiopië. De dag werd afgesloten met een maaltijd in de Meenthe voor alle fietsers en de begeleiders.

17 mei 2014