INTERNATIONAL SERVICE ONS WERELDWIJDE NETWERK

International Service ondersteunt Rotarians om mee te werken aan bevordering van vrede en begrip voor elkaar. De bijdrage aan deze avenue kan bestaan uit het sponsoren van internationale projecten of daarin participeren, het met behulp van leden ter plaatse opzetten van langdurige samen- werkingsverbanden om duurzame projecten te verwezenlijken, en het vinden van servicepartners in het buitenland.

Afgelopen jaar hebben we de start gemaakt met het vinden van een nieuwe passende invulling voor onze club. Het is fijn dat de commissie in vergelijkbare samenstelling dit jaar deze ingezette weg verder kan vormgeven en neerzetten. Het vinden van een zusterclub hebben we voor nu losgelaten. We gaan concreet aan de slag met gerichte individuele internationale momenten. Zie het als kralen, als we de smaak te pakken hebben en er komt continuïteit in, dan kun je met de kralen een ketting maken. Onze internationale verbinding.

Amazon.com: Rotary International with Flags Fraternal Auto Emblem -  [Multicolored][3'' Diameter] : Automotive