schilderbeurt kampeerwagens Amstelkade

Rotary schildert kampeerwagens

Rotaryclub Vinkeveen-Abcoude heeft een langlopende band met zorgboerderij Amstelkade aan de Kromme Mijdrecht. Een paar jaar geleden heeft de club er bijvoorbeeld een volière gebouwd. Kortgeleden belde de beheerder van de zorgboerderij op en vroeg onze hulp bij het opknappen en schilderen van drie kampeerwagens.

Ons rotarylid Nico Veenman nam de uitdaging aan en besprak een plan in de club. Hij stelde een werkschema op, gesplitst in week- en weekenddagen, zodat zowel werkenden als niet werkenden hun steentje konden bijdragen. Er werd een sponsor gevonden voor maar liefst zes liter verf en toen konden we aan de slag. Bij elkaar hadden we met een groepje rotaryleden en de beheerder zo'n tien dagdelen nodig om de klus te klaren. Volgens de beheerder zien de kampeerwagens er nu weer uit om door een ringetje te halen.

Wilt u meer weten over Rotaryclub Vinkeveen-Abcoude bezoekt u dan onze website: www.rotary.nl/vinkeveenabcoude of neemt u contact op met het secretariaat telefoon 0294 288789.