Informatie over verblijf en data 2022

De kinderen logeren, verdeeld over twee opeenvolgende perioden van acht dagen, in groepsverblijf de Vliehorst op het eiland Vlieland.

Het eerste kamp (Vlie1) is van zondag 24 juli tot en met zondag 31 juli 2022. Het tweede kamp (Vlie2) is van dinsdag 2 augustus tot en met dinsdag 9 augustus 2022.

Als vanouds verzorgen studenten de dagelijkse leiding van het kamp. De 24 ‘juffen’ en ‘meesters’ zijn leden van verschillende disputen van de studentenvereniging L.A.N.X. te Amsterdam. De coördinatoren (Diana Bakker van Rotaryclub Purmerend-Polderland en Frits Boddeman van Rotaryclub Purmerend-Weidevenne) zorgen ervoor dat beide kampen goed verlopen en zijn daarvoor gedurende de twee kampperiodes op Vlieland. Daar hebben ze de eindverantwoording tijdens het kamp en zijn ze contactpersoon voor ouders, studentenleiding en Rotaryclubs.