Avondjes van 6 in sept 2019

Avondjes van 6, op 2,9,16 en 23 september 2019. ../images-4.png

Graag nodigen we U uit op een van de traditionele avondjes van 6. U heeft daarvoor van ons een datumprikker ingevuld. Ook waren er dit keer weer voldoende gastheren en gastvrouwen beschikbaar, zodat we eenvoudig een indeling konden maken over de 4 maandagavonden.

De indeling treft U aan in het leden deel van de site bij verenigingszaken.

We hebben er voor gekozen de gehele ingevulde datumprikker te disclosen zodat U bij mogelijke verhindering kunt zien met wie U zo mogelijk zou kunnen ruilen. Wij laten dat graag aan U over.

Zoals wij al in juli kenbaar maakte in onze presentatie “mid-term assessment” zouden wij graag Uw mening hebben over Uw clubbeleving in het algemeen en het gevoerde beleid van het Bestuur de afgelopen jaren in het bijzonder. Daartoe staan onder verenigingszaken een aantal presentaties en notities die aan U zijn gepresenteerd.

Met name zijn we zeer geïnteresseerd in Uw mening en mogelijke aanvullingen op het genoemde assessment.

Zoals gebruikelijk wordt U verzocht om per bijeenkomst een notitie te maken, waarvan wij dan weer een terugkoppeling geven in een komende huishoudelijke vergadering.

Met groet en veel plezier

Het bestuur.