Logistiek & aanmelden

11 de Huygens Bridge Toer

Donderdag 28 maart 2024

• Organisatie : Rotaryclub Voorburg i.s.m. Bridgeclub Leidschenhage en KomKomMaer
  • Waar       : Het Huygenskwartier, het oude centrum van Voorburg, in de Voorhof (naast de Oude Kerk in de Herenstraat) en een aantal restaurants in de Herenstraat. Er worden per locatie steeds 4 spellen gespeeld.
  • Tijd         : Vanaf 11.00 uur tot 16.00 uur. Uitslag om 16.30 uur in De Voorhof (naast de Oude Kerk in de Herenstraat).
  • Kosten      : € 80,00 per paar, inclusief lunch en koffie bij de inschrijving.

Aanmelding:

Betaling:

S.v.p. uw betaling overmaken op nummer NL34 INGB 0000 645 719, t.n.v. STG COMMUNITY SERVICE ROTARY CLUB VOORBURG, onder vermelding van “Huygensbridgetoer”. Inschrijvingen op volgorde van betalingsontvangst. Het maximum aantal paren is 48.

Informatie:

Zodra aanmelding en betaling binnen zijn, krijgt u bericht van inschrijving. Op 28 maart as. verwelkomen wij u voor de inschrijving vanaf 10.15 uur met een kopje koffie in De Voorhof, Herenstraat 77 te Voorburg.

Hier ontvangt u alle informatie die u voor die dag nodig hebt.

Voor vragen kunt u terecht bij de Rotary Voorburg Bridgecommissie via bridge@rotaryvoorburg.nl