Uitstel door Corona

De Huygens Bridge Toer 2020

Helaas kon de Huygens Bridge Toer op 4 april jl. niet doorgaan door de corona crisis. Hoewel de lock down nu langzaamaan versoepeld wordt, zijn grootschalige evenementen nog steeds niet toegestaan, en er is nog geen zicht op wanneer het wel weer mogelijk zal zijn.

Als voorlopige nieuwe datum is zaterdag 10 oktober as. geprikt, maar dan kan de Huygens Bridge Toer alleen doorgang vinden als de Bridgebond ook weer “open” gaat.

We zullen de komende maanden, waarschijnlijk tot eind augustus, moeten afwachten om te zien hoe de versoepeling verloopt en of de Bridgebond dan ook weer zijn akkoord geeft. Mocht de Huygens Bridge Toer op 10 oktober geen doorgang kunnen vinden, dan moeten we dit jaar verder overslaan en ons richten op zaterdag 27 maart 2021. Wij zullen u hier in de eerste week van september uitsluitsel over kunnen geven.

Wij hopen dat u de datum van 10 oktober as. alvast in uw agenda wilt reserveren met een groot rood Alert kruis.

De Rotary Voorburg Bridgecommissie

Willem Middelburg