Huygens Bridge Toer 2017

ROTARYCLUB VOORBURG

Huygens Bridge Toer 2017

Voorburg, 10 april 2017

De Huygens Bridge Toer op zaterdag 8 april in het Huygenskwartier, heeft € 1.500 euro opgebracht. Het bedrag is bestemd voor de aanschaf van een aantal reddingsvesten voor de Reddingsbrigade Leidschendam

Winnaars van het bridgetoernooi waren Riet de Graaf en Lenie van Houter. Zij ontvingen een dinerbon én een wisseltrofee: een speciale bridgetafel, beschikbaar gesteld door de Voorburgse ondernemers Willem en Maria Middelburg.

In totaal deden 42 paren mee aan de zevende Huygens Bridge Toer. De organisatie was in handen van Rotaryclub Voorburg in samenwerking met Bridgeclubs Leidschenhage en Kom.. Kom Maer. Het altijd gezellige toernooi vond plaats in zes locaties, nl. bij: de Papermoon, The Village Lounge, Manhattan, de Proeverij(Sijgje), de Voorhof en het Rode Kruis.