Huygens Bridge Toer 2018

ROTARYCLUB VOORBURG

Huygens Bridge Toer 2018

Voorburg, 26 maart 2018

De latere winnaars Anneke Oostendorp (2de van links) en Lenie Huiskamp (rechts) op weg naar de overwinning.

De Huygens Bridge Toer op zaterdag 24 maart in het Huygenskwartier, heeft € 1.600 opgebracht voor de Stichting Leergeld Leidschendam-Voorburg om sporten voor zoveel mogelijk kinderen in Leidschendam-Voorburg mogelijk te maken

Winnaars van het bridgetoernooi waren Lenie Huiskamp en Anneke Oostendorp. Zij ontvingen een dinerbon én de wisseltrofee: een speciale bridgetafel, beschikbaar gesteld door de Voorburgse ondernemers Willem en Maria Middelburg.

In totaal deden 46 paren mee aan de 8ste Huygens Bridge Toer. De organisatie was in handen van Rotaryclub Voorburg in samenwerking met Bridgeclubs Leidschenhage en Kom.. Kom Maer. Het altijd gezellige toernooi vond dit jaar plaats in vijf locaties, nl. bij: de Papermoon, The Village Lounge, Meatpoint, de Voorhof en Museum Swaensteijn.