Gift aan Stichting Every boy&girl November 2020

Rotary Club Vorden-Zutphen schenkt 1500 euro aan Stichting Every boy & girl

Uitgangspunt van Stichting Every boy & girl is het creëren van een win-win situatie. De allerarmste kinderen, waar ook ter wereld, worden blij gemaakt met kleding, dekens, rugtasjes, sjaals, mutsen, sokken, knuffels, etc. die gemaakt worden door vrijwilligers die het leuk vinden om te handwerken.

Onder de vrijwilligers is een groot aantal ouderen. Every boy & girl zorgt ervoor dat ze uit een mogelijk isolement gehaald worden, door ze te betrekken bij de activiteiten van de stichting. Ook worden er groepen opgericht, waar mensen elkaar ontmoeten en activiteiten verrichten voor de allerarmste kinderen.

Rotary Club Vorden- Zutphen is blij een bijdrage te kunnen leveren aan het mooie werk van deze stichting, die zich inzet voor zowel kinderen als ouderen!

Op de foto overhandigt Rotary voorzitter Koertien Minjon (op de foto links) de cheque van 1500 euro aan Marjan Koffeman, voorzitter van Stichting Every boy & girl.