Proeven van Muziek 2020

‘Proeven van Muziek’ 7 Maart 2020 in DePetrus

Op zaterdag 7 maart 2020 is het weer zover! Dan organiseert Rotary Club Vught het grote “Proeven van Muziek” festijn in De Petrus. Na het succes van vorig jaar treden bekende en onbekende Vughtse talenten voor u op waarmee de avond als vanouds swingend ingeluid wordt met een swingend optreden van de Dames Draaien Door, muzikale dj’s met instrumentale solisten, waarbij de voeten niet stil kunnen blijven staan.

Programma in De Petrus in Vught:

20.30 uur Binnenkomst
21.00 uur Valérie Langendonck & Anne Sophie van Lier (violistes)
21.15 uur Frederieke van Ierland (folk/pop)
21.30 uur Bigband Copchase Brass XL (www.copchase.nl)
22.15 uur Dames Draaien Door (www.damesdraaiendoor.nl)

Proeven Van Muziek In De Petrus ondersteunt de Stichting MariTon. Deze stichting is opgezet om gezinnen met een minimum inkomen, die net geen gebruik kunnen maken van de Voedselbank, te helpen waar nodig. Dit kan met voedsel, klusjes, fietsen, huishoudelijke apparaten maar ook met financiële ondersteuning. Marion is deze stichting ooit begonnen omdat ze merkte dat gezinnen met een inkomen dat iets hoger is dan het minimum, buiten de boot vallen voor diverse ondersteuning. Meer informatie op stichtingmariton.nl.

A group of people posing for the camera

Description automatically generated

Dames Draaien Door