certificaat als dank voor deelname aan End Polio Now

Op 25 januari 2016 ontving onze club uit handen van gouverneur Wouter Pijzel een certificaat van onze wereld president als dank voor inzet van onze club in de strijd tegen polio.

Twee leden van onze club: Paul Knijff en Sander van Hulsenbeek en hun partners hebben zich hier op bijzondere wijze voor ingezet door daadwerkelijk naar India te gaan en daar deel te nemen aan een programma om de lokale bevolking te helpen met de vaccinatie ter voorkoming van deze ziekte. Rita Knijff-Pot heeft het grootste deel van de netto opbrengst van de Nederlandse en Engelstalige versie van haar boek STAND BY YOUR MAN ten goede laten komen aan de polioactie (het resterende deel ging naar ShelterBox). Zij is daarvoor in december 2015 onderscheiden met een upgrade van haar PHF (Paul Harris Fellow) Award.