Wie zijn wij?

Rotary Weesp, de club en de leden

Laatst bewerkt 1 februari 2019

Rotary Weesp, de club en de leden

In 1953 is de Rotaryclub Weesp-Vechtstreek Noord opgericht. Wij vierden in het Verenigingsjaar 2013-2014 onze 60ste verjaardag!

Sindsdien 1953 treffen de leden elkaar wekelijks. Op maandagen begint de bijeenkomst vanaf 18:00u. Doorgaans gebruiken de leden en eventuele gasten gezamenlijk de maaltijd. Meestal is er een spreker uit eigen gelederen, soms van buiten. Enkele malen per jaar komen de partners van de leden en van de overleden leden op bezoek. Rotary Weesp doet aan fondsenwerving ter ondersteuning van maatschappelijke projecten in binnen- en buitenland. De leden steken ook de handen uit de mouwen als daarmee een doel kan worden gediend.

Rotary Weesp zou graag willen groeien. Vooral jongere belangstellenden (30+) zijn welkom. De club streeft naar diversiteit in brede zin (leeftijd, geslacht, beroep, herkomst e.d.). Het lidmaatschap is op uitnodiging, maar als er blijk wordt gegeven van belangstelling, wordt daar serieus naar gekeken en altijd op gereageerd.
Klik hier: belangstelling voor het lidmaatschap.

Video ‘De Vecht’
Zet je geluid aan en klik op het plaatje...