Pasen - hoogtijd voor Belgische chocolade

Paasactie 2023 in volle voorbereiding - bedenk alvast een mogelijkheid om nog meer eieren te bestellen voor het goede doel

Rotary Club Westdorpe-Zelzate / Euregio is een grens overstijgende Rotaryclub met zowel Belgische als Nederlandse leden. Met onze club steunen wij op verschillende manieren maatschappelijke projecten die hulp kunnen gebruiken op welk gebied dan ook.

Afgelopen jaren hebben we met groot succes onze paasactie georganiseerd. Gezien het succes van de deze acties organiseren we ook dit jaar weer onze paasactie. Vorig jaar konden we meer dan € 2.400 schenken aan Licht en Liefde.

Met de verkoop van overheerlijke paaseieren willen wij dit jaar een financiële bijdrage leveren aan “Inloophuis Huyse Nestelt” te Eeklo [1] .

Met een team van vrijwilligers probeert de organisatie Huyse Nestelt een bruggenbouwer te zijn tussen de professionele zorg en het dagelijkse leven dat gewoon zijn gangetje gaat. Zij bieden ondersteuning en zijn een laagdrempelige ontmoetingsplaats waar mensen met of na kanker, naasten en nabestaanden terecht kunnen.

[1] https://www.vzwhuysenestelt.be

Doet u ook mee? Vul dan onderstaand bestelformulier in en stuur dit naar:

Rotaryinactie@outlook.com.

Wij hopen op uw steun.

Bestelformulier Paasactie Rotary Westdorpe-Zelzate 2023

Bedrijfsnaam (eventueel)

Afleveradres

Email adres

Factuur gewenst?

(indien nee, laat dit vak open, indien ja, vul hier het factuuradres in)

Naam Rotary lid

van wie u de informatie heeft ontvangen

Eventuele opmerking of verzoek

Soort Paasei

Aantal

Subtotaal

Aantal eieren klein Gemengd € 19,-

Aantal eieren klein Melk € 19,-

Aantal eieren klein Puur € 19,-

Aantal eieren middel Gemengd € 29,-

Aantal eieren middel Melk € 29,-

Aantal eieren middel Puur € 29,-

Aantal eieren groot Gemengd € 39,-

Aantal eieren Groot Melk € 39,-

Aantal eieren Groot Puur € 39,-

Uw bestelling graag mailen naar Rotaryinactie@outlook.com.

Bestellen is mogelijk tot en met vrijdag 24 maart.

U kunt het totaalbedrag overmaken op : NL66 ABNA 0815 6883 77

Ten name van:                                               Stichting Projecten Rotary Westdorpe Zelzate

Onder vermelding van:                                “Paasactie”, gevolgd door uw naam en/of bedrijfsnaam

Gelieve uw betaling z.s.m. na uw bestelling te doen, ten laatste voor 1 april.

Vanaf maandag 4 april zullen de Paaseieren bij u worden afgeleverd. We streven er naar alle bestellingen geleverd te hebben op 8 april.

Wij doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens. Rotary Euregio houdt zich in alle gevallen aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Uw persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met het doel waarvoor deze zijn verstrekt.

De actie wordt gesponsord met prijzen voor de loterij door:

Chocolaterie de Graeve                                Zorgwerkplaats de Balans

Schenk NV-SA                                                 Bart Vervaet Optiek
Hermans Wines                                               Zenner Schilderwerken
Lemahieu Optiek                                            Bottles Next Door