WHRally

Rotary-club Westerwolde Hondsrug Rally/Toerrit.

A person standing next to a car that has crashed into another car

Description automatically generated with medium confidence

Dit jaar nu op zondag 22 september 2024 wordt er door Rotary-club Westerwolde Hondsrug weer een Rally/Toerrit voor (oldtimers, cabrios, E-autos, alle auto’s) verreden.

De deelnemers worden getrakteerd op een prachtige tocht door het mooie en verrassende gebied van het Groningse Westerwolde en de Drentse Hondsrug. Bij de rally staat niet zozeer de snelheid centraal. Het gaat om een puzzelrit, waarbij een beroep wordt gedaan op de opmerkzaamheid van de deelnemers. De opbrengst van dit evenement, binnengekomen door sponsoring en door het inschrijfgeld van de deelnemers, wordt na aftrek van de kosten besteed aan goede doelen.

Rotary Club Westerwolde – Hondsrug nodigt organisaties die in aanmerking willen komen voor een deel van de opbrengst van harte uit zich te melden. Bij voorkeur worden doelen gesteund waarbij de baten ten goede komen aan kinderen of volwassenen in de regio, die een extra steuntje in de rug kunnen gebruiken. Maar ook organisaties met een landelijke bekendheid kunnen zich melden.

Een met redenen omkleed verzoek waarbij duidelijk wordt aangegeven hoe de donatie wordt besteed, kan tot uiterlijk eind april worden gestuurd naar rweshon@gmail.com

Binnenkort mogelijkheid om aan te melden:……………