Maaltijden voor mantelzorgers

Afbeelding met persoon, binnen, kast, staand

Automatisch gegenereerde beschrijvingAl sinds het begin van de corona crisis komen wij als club niet meer fysiek bij elkaar bij onze basis, Thuis bij Fien in Wijchen. Dat betekent dat we ook de maaltijd daar niet meer gebruiken zolang de horeca gesloten is.

Vorige week hebben we daarom 108 vouchers voor een maaltijd overhandigd aan Perspectief in Beuningen en Meer Voor Mekaar in Wijchen. Deze twee welszijnsorganisaties zorgen dat de vouchers terecht komen bij mantelzorgers, die zelf een datum en tijd met Thuis bij Fien kunnen afstemmen om de maaltijd thuis in ontvangst te nemen.

Wij hopen dat dit kleine gebaar een steun mag zijn voor een groep mensen die het in deze tijd ook extra zwaar heeft.

Dank aan Perspectief, Meer Voor Mekaar en Thuis bij Fien voor de fijne samenwerking!

Afbeelding met persoon, gebouw, venster, buiten

Automatisch gegenereerde beschrijving