Open avond met lezing René Stipriaan

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving

Op 23 maart 2023 houdt Rotaryclub Wijchen Beuningen Tweestromenland een ‘Open avond’ bij Thuis bij Fien in Wijchen. Belangstellenden zijn vanaf 18.45 uur van harte welkom om kennis te maken met Rotary en een lezing bij te wonen van literair-historicus, onderzoeker, schrijver en presentator René van Stipriaan.

Om 19.00 uur start de lezing van Van Stipriaan, auteur van het boek ‘De zwijger, Het leven van Willem van Oranje’. Voor zijn biografie van de Vader des Vaderlands heeft hij in 2022 zowel de Libris Geschiedenis Prijs als de Nederlandse Biografieprijs 2022 ontvangen. Meer informatie over deze auteur, zie https://www.renevanstipriaan.nl/.

De open avond biedt ook gelegenheid om kennis te maken met Rotary-leden en met hen te spreken over de activiteiten van Rotaryclub Wijchen Beuningen Tweestromenland.

Wil je de lezing bijwonen? De toegang is gratis, maar aanmelding vooraf is verplicht. Meld je aan door een mail te sturen aan openavond@rotarywbt.nl.

Wil je eerst wat meer lezen over Rotary?

Download dan hier het informatieboekje