Record bedrag voor goede doelen dankzij volgeboekt golftoernooi

Op 10 juni 2022 vond het 24ste golftoernooi van Rotaryclub Wijchen Beuningen Tweestromenland plaats bij Burggolf in Wijchen. Met 18 flights – 72 deelnemers – is het jaarlijkse toernooi weer terug op het niveau van voor corona. Van groot belang, omdat de opbrengst wordt geschonken aan diverse goede doelen op regionaal, landelijk en internationaal niveau.

Dankzij de deelnemers aan het toernooi en de veiling achteraf heeft het toernooi € 18.750 opgebracht voor een aantal goede doelen, waaronder het regionale doel stichting Koprol.

De deelnemers ontvingen dit jaar een extraatje in de vorm van een waterfles gemaakt van suikerriet. Sinds dit jaar heeft Rotaryclub WBT zich verbonden aan het project End Plastic Soup, een wereldwijd duurzaamheidsproject van Rotary. Het is de bedoeling dat de deelnemers volgend jaar hun fles weer meenemen. Burggolf Wijchen en Rotaryclub WBT zorgen dan dat er overal waterpunten zijn om de fles weer te kunnen vullen.

Volgend jaar is een jubileumjaar voor het toernooi. Er kunnen maximaal 18 flights deelnemen, dus wil je verzekerd zijn van een plek, meld je dan alvast aan via Piet Philipsen: pietphilipsen@pitje.eu.

Afbeelding met kop, koffie

Automatisch gegenereerde beschrijving Foto: Wil Kuijpers