13 februari 2020 Rotary Pubquiz in zaal Sterrebosch

Afbeelding met tafel, binnen, kop, voedsel

Automatisch gegenereerde beschrijving

Op 13 februari aanstaande vindt de jaarlijkse Pubquiz plaats in zaal Sterrebosch in Wijchen. De Pubquiz wordt georganiseerd door Rotaryclub Wijchen Beuningen Tweestromenland en de opbrengst komt altijd ten goede aan goede doelen in de twee gemeenten. Voor € 25 per persoon kan iedereen zich aanmelden.

GEZELLIGHEID EN HULP BIEDEN
Zoveel mogelijk mensen een gezellige avond bieden en tegelijkertijd goede doelen steunen; dat is het doel van de activiteiten van Rotaryclub WBT. De kosten bedragen € 25 per persoon. Het is ook mogelijk een tafel voor maximaal zes personen te reserveren à € 150 per tafel. Een drankje en bitterballen is hierbij inbegrepen.

AANMELDEN

Stuur een mail naar rotarypubquiz@hotmail.com. Je ontvangt dan een inschrijfformulier en instructies voor betaling. De uiterste datum van aanmelding is 1 februari 2020 en vol is vol!

GOEDE DOELEN

De goede doelen dit jaar zijn het Odensehuis - een inloophuis voor mensen met geheugenverlies of beginnende dementie en hun naaste(n) – en Soamen op ’n benkske, een werkgroep die activiteiten organiseert voor mensen die niet zo gemakkelijk ergens alleen naar toe gaan of contacten leggen.