Paasontbijt 2024

Afbeelding met voedsel, tafel, bord, dinerAutomatisch gegenereerde beschrijving

Op zondag 31 maart 2024 (1e paasdag) kunt u weer een heerlijk paasontbijt bestellen.

Voor 2 personen bestaat het ontbijt uit: Croissants, stoer brood, boter, beleg (zoet en hartig), gekookte eieren, gesneden vers fruit, thee en fruitsap. Dit heerlijke paasontbijt voor 2 personen kost € 20.

Je kunt je bestelling ophalen in Kortenhoef (exacte locatie laten we nog weten), tussen 8:30 en 10:00. Wij bezorgen ook in alle dorpen van Wijdemeren voor een meerprijs van € 5,- per bestelling. Het ontbijtpakket wordt dan vóór 9:30 uur ‘s ochtends afgeleverd.

De opbrengst van deze actie komt geheel ten goede aan de tasjesbibliotheek in Kortenhoef. Dit is een bibliotheek welke als doel heeft om kinderen en volwassenen te stimuleren om te gaan lezen en het bevorderen van sociale contacten. www.tasjesbibliotheek.nl

U kunt via deze link uw bestelling plaatsen.

Gelieve je bestelling vooraf te betalen. Na ontvangst van de betaling sturen wij een ontvangstbevestiging en garanderen wij een heerlijk paasontbijt. Geef ons een paar dagen om de bestelling te verwerken.

Dit is een actie van Rotary Wijdemeren en vrijwilligers van de speeltuin in Kortenhoef.

Heb je vragen of opmerkingen over deze actie: mail je bericht aan paasontbijt@rotarywijdemeren.nl