Onze club

Welkom bij Rotary Winterswijk. Wij maken deel uit van een wereldwijd netwerk. Wij zetten ons in om vanuit een gedeelde passie en betrokkenheid het welzijn van mensen overal in de wereld te verbeteren. In bijna alle landen ter wereld vind je Rotaryclubs. Dus ook in onze mooie Achterhoek. Samen met andere clubs realiseren wij (inter)nationale projecten om de grootste uitdagingen van onze tijd aan te pakken. Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee om het verschil te maken en je sluit vriendschappen voor het leven.

Jaarthema Duurzaam Herstel

Het huidige thema waar wij ons dit jaar hard voor maken is duurzaam herstel. Na twee jaar waarin Corona de boventoon voerde merkten wij, dat het als heel waardevol werd ervaren om weer focus te hebben op persoonlijk contact, verbinding, betrokkenheid en menselijke interactie. Al onze (goede doelen) acties staan dan ook in dit licht. Binnen én buiten onze club.

Actualiteiten

Daarnaast zetten wij ons gedurende meerdere jaren in voor een beter milieu via acties als End Plastic Soup Now. Momenteel gaat onze aandacht uit naar de situatie in de Oekraïne. Wij bundelen onze krachten met Rotary Nederland en Internationaal zodat wij ook daadwerkelijk een verschil kunnen maken.

Kijk voor meer informatie ook op onze nieuwspagina of op www.rotary.nl