Ook Lenteconcert gaat voorlopig niet door

Het landelijke verbod op bijeenkomsten met meer dan 100 personen betekent dat ook het Lenteconcert 2020 op 29 maart aanstaande helaas niet doorgaat. Het door de Rotaryclubs Oudewater en Woerden Oude Rijn georganiseerde concert zou plaatsvinden in de Sint Franciscuskerk in Oudewater. Op het programma stond de Hohe Messe van Bach, uitgevoerd door het Studentenkoor Amsterdam.

In overleg met het Studentenkoor wordt gekeken of en hoe het concert verschoven kan worden. Daarbij wordt uiteraard eerst afgewacht wat het beleid van de overheid na 1 april zal zijn.

Alle kopers van kaartjes zijn intussen geïnformeerd. Mocht het verschuiven van de Hohe Messe niet lukken of zijn zij op een eventuele nieuwe datum verhinderd, dan wordt het geld voor de kaart(en) teruggestort.