24 uur aan de wandel voor goed doel

Afbeelding met persoon, boom, buiten, lucht

Automatisch gegenereerde beschrijving

Hekkensluiters bij het laatste uur van de ’24 uur van Woerden’ waren zaterdag 14 mei Carola Pessel en Anton den Hartogh (foto). Samen met de andere leden van het team van Rotary Woerden Oude Rijn namen ze 24 uur achter elkaar in estafettevorm deel aan deze tweejaarlijkse sponsorloop voor twee goede doelen: het Woerdense Inloophuis Leven met kanker, en het Maxima Centrum (voor behandeling van kinderkanker). Vaste ‘gastloper’ was ook dit jaar Jaco Oudshoorn, die in zijn eentje maar liefst 24 uur achter elkaar liep. De Rotaryclub-leden en Jaco wandelden met hun eigen bijdragen en sponsorsteun in totaal ruim 3.600 euro bij elkaar.

Alle lopersteams samen zorgden bij deze vijfde editie van de ’24 uur’ voor een recordopbrengst van 109.000 euro.