Open avond: volle bak!

Maar liefst tien geïnteresseerden in Rotary meldden zich afgelopen donderdag bij de open clubavond van Rotary Woerden Oude Rijn. Ze konden met eigen ogen zien hoe inspirerend, interessant en gezellig onze clubavonden zijn. En zelf ervaren wat Rotary wél is (een gemixte club met leden van alle leeftijden, met allerlei verschillende achtergronden, actief in leuke en waardevolle projecten!). En wat per se niet (nee, we zijn absoluut geen saaie cognac drinkende oude rijke mannenclub!).

Enkele honderden Nederlandse Rotaryclubs zetten vorige week de deuren open. Bij Woerden Oude Rijn zijn nieuwe leden van harte welkom om mee te doen. Om wekelijks professionele kennis uit te wisselen, verrijkende presentaties bij te wonen, vriendschappen te sluiten. Mensen die bereid zijn iets bij te dragen aan de samenleving: stuur voor meer informatie een mailtje naar dvanderwoude@pro4all.nl

Bij de foto: Boeiende presentaties tijdens open avond (foto Rotary Woerden Oude Rijn)