ZaansGezondeTochie in het NHD

Wat een leuk achtergrond artikel over ons ZaansGezondeTochie in het Noordhollands Dagblad, geschreven door Thijs de Lange. Het geeft goed weer waarvoor we dit hebben georganiseerd. Sporten voor jongeren mogelijk maken, met elkaar een gezellige ontdekkingsreis doen langs gezonde hotspots en bewustwording voor gezondheid en gezond eten.

Heel bijzonder was de samenwerking tussen De Groote Weiver en de vijf Zaanse Rotary clubs. Beiden organisaties die het welzijn van mensen willen verbeteren en werken aan een omgeving waarin mensen samen-leven met oog voor elkaar. DGW hartelijk dank voor het openstellen van jullie locatie en al jullie vrijwilligers die meehielpen met inrichten, bar, geluid en techniek!

Met elkaar is het ons gelukt, de sportlessen/live coaching van Hesdy kunnen worden voortgezet. En op het plein van de Next Level Chill Academy komen basketbal palen.

Heb je het gemist? Er wordt al gesproken over een 2e editie. 😀

Afbeelding met tekst, krant