Benefietavond ShelterBox tevens Farewell Party

Wat is één van de moeilijkste situaties voor exchangestudenten?

Inderdaad heimwee, maar ook afscheid nemen van het land waar ze het hele jaar hebben gewoond.

Op zaterdag 22 juni 2019 is door de ROTEX in samenwerking met de MDJC (Rotary Youth Exchange) een benefietavond georganiseerd voor ShelterBox. Dit maakt het afscheid toch feestelijk!

De organisatie gaat met de exchange studenten uit 13 verschillende landen op deze avond veel geld inzamelen voor ShelterBox. Zij brengen hiervoor een inspirerend, humoristisch en artistiek programma. U wordt vermaakt met dans, muziek en cabaret.

De avond begint om 17.30 uur in de Theaterzaal ‘de Kubus’ in Lelystad.

Er wordt voor een wereld diner gezorgd. De kaarten kosten € 15,-- pp en zijn te koop bij de exchange studenten en bij Leoni Oude Nijhuis: leoni@helviro.com

Het bedrag graag overmaken op: IBAN: NL29 BUNQ 2206 2304 96 tnv RYE voor ShelterBox

De hele opbrengst gaat naar ShelterBox.