Informatiedag internationale jeugduitwisselingen met Rotary

INFORMATIEDAG INTERNATIONALE JEUGDUITWISSELINGEN MET ROTARY

Zaterdag 21 september beloofde een warme zomerse dag te worden. Dit weer hield ruim 250 jongeren en ouders niet naar Woerden te komen om kennis te maken met de mogelijkheden die Rotary Youth Exchange biedt. Na de opening door Rotexers, Rutger Mazel Gouverneur Jeugd en voorzitter MDJC Fred Dijkers verspreidden de gasten zich over de schoolruimtes van het Kalsbeek College. De door ex-exchange studenten bemande landenstands werden goed bezocht. De lange rij bij de registratie tafel sprak boekdelen. Bij de informatierondes vertelden ook ex-exchangestudenten enthousiast over hun geweldige ervaringen tijdens hun uitzending. Fred Dijkers bedankte tenslotte alle aanwezigen en vroeg ervaringen met RYE te delen met andere jongeren, zodat zij ook ‘hun wereld kunnen vergroten.’ Na een lekkere lunch ging iedereen tevreden naar huis met een Rotary tasje met informatie over deze bijzondere korte- en lange uitwisselingen.

www.rotary.nl/yep

Afbeelding met persoon, binnen, mensen, muur

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met plafond, persoon, binnen, mensen

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met persoon, binnen, groep, vloer