2017 fundraising wijnproeverij

UITNODIGING Wijnproeverij

Oktober 2017

Graag nodigen wij u uit voor de wijnactie van onze Rotary Club. Elk jaar organiseren we hiervoor een gezellige avond in Restaurant de Hoop op d’Swarte Walvis. Daar kunnen speciaal geselecteerde wijnen worden geproefd en besteld. Ook dit jaar heeft de sommelier van de Walvis weer zijn best gedaan om een bijzondere lijst samen te stellen met voor ieder wat wils erop. In smaak en prijsklasse. Met deze wijnactie wordt ook elk jaar een bijzonder doel gesteund. Nu is dat het Friendship Sports Centre, een sportcentrum voor mensen met een beperking (http://friendshipsc.nl/).

Dat geeft het genieten van wijn een extra dimensie. Bestel je voor eigen gebruik of voor de kerstpakketten, als sponsoring van het goede doel is de rekening ook nog eens aftrekbaar.

Op 2 november is het zover. Ik hoop u te ontmoeten in Restaurant de Hoop op d’Swarte Walvis voor de proeverij mèt happen. Inloop 17.30, start proeven 18u. Voel u vrij om andere wijnkopers/-liefhebbers uit te nodigen. De avond is gratis. Wel willen we voor de keuken weten met hoeveel gasten we rekening moeten houden. Dus graag even een mailtje naar rotaryzaandam@gmail.com over met hoeveel mensen u wilt komen.