Open clubbijeenkomst woensdag 22 maart 2023

Open clubbijeenkomst op woensdag 22 maart 2023

In het kader van OCB organiseert Rotaryclub Zoetermeer een lezing mer als onderwerp:

Hoe wonen en levern we in het Zoetermeer van 2040

In 1962 meldde Zoetermeer zich als groeikern van Den Haag. Inmiddels zijn we de derde stad van Zuid-Holland en hebben we de grenzen van de stad bereikt. Tijd dus om met andere ogern naar de toekomst te kijken. Hoe ziet het Zoetermeer er in 2040 uit. Wat zijn de bouwplannen en hoe krijgen we die voor elkaar. Waar wordt gebouwd en hoe wordt dat ingepast of hoe wordt het huidige Zoetermeer aan die bouwplannen aangepast? Welke keuzes zijn er gemaakt en op welke doelgroepen/huishoudens richten deze plannen zich? Jan Iedema (wethouder van o.a. stedelijke ontwikkeling, inovatie en economie) neemt ons mee naar de toekomst.

Plaats van de bijeenkomst is Stage Kitchen & Café - restaurant van het Stadstheater, Theaterplein 10, 2711 EK Zoetermeer. De bijeenkomst staat open voor iedereen die geintereseerd is in de bouwvisie en zij zal ook meer informatie verschaffen over wat Rotary Zoetermeer als club te bieden heeft.

De avond vangrt om 18:00 uur aan met een drankje, gevolgd door een gezamelijke maaltijd om 18:30 uur. De kosten hiervan worden door de club gedragen. De presentatie start om ca. 19:00 uur.

Deelname kan worden opgegeven via; rotaryzoetermeer@gmail.com Er wordt een eigen bijdrage van 20 euro gevraagd, die door de Rotary wordt afgedragen aan het goede doel van de avond: De Voedselbank. Het aantal plekken is beperkt, dus wie het eerst komt die.....