Inloophuis

Inloophuis Rokkeveen

Het inloophuis wordt gerund door vrijwilligers. Koffie/ thee en faciliteiten worden gratis ter beschikking gesteld ten behoeve van mensen die behoefte hebben aan een luisterend oor, een praatje of enig ander intermenselijk contact.

Eénmaal per maand wordt een luxe lunch geserveerd. Van 11.30 tot 13.30 uur voor de toegankelijke prijs van € 5,=. Dit gaat op intekening.

Rotaryclub Zoetermeer-Zegwaart steunt dit initiatief door jaarlijks zelf aan zo’n maaltijd aan te zitten en de ruime opbrengst in geldelijk opzicht te verdubbelen. Zo wordt de Stichting van het Inloophuis in staat gesteld om nieuwe materialen aan te schaffen, zoals vervanging van bestek of groooote pannen.

Voor deze grote groep ouderen en vrijwilligers van de Regenboogkerk verzorgt de Rotaryclub jaarlijks een lunch, als vaste invulling van ‘er toe-doen-actie’. De gehele verzorging, inclusief alle voorbereidingen, ontvangst, inloopdrankje, buffet en opruimen wordt een keer per jaar geheel belangeloos overgenomen door de leden van Rotaryclub Zoetermeer-Zegwaart.