Trampoline voor Kadera

Gepubliceerd op 24 maart 2018

Community service activiteit: trampoline voor Kadera
Community service is één van de vijf avenues van Rotary. Community service is het dienen van de plaatselijke gemeenschap. Voor Rotary Zwolle Noord betekent dat hulpverlening in woord en daad, zowel door een financiële ondersteuning als door het geven van adviezen en het leveren van menskracht. Op zaterdag 24 maart is door een team van Rotary Zwolle-Noord een inground trampoline gesponsord en ingegraven voor Stichting Kadera in Zwolle.

Stichting Kadera wil huiselijk geweld stoppen en voorkomen. Mensen die te maken hebben met huiselijk geweld, kunnen bij Kadera terecht voor opvang en/of begeleiding. Een trampoline in de binnentuin was één van de wensen. In samenwerking Stichting Present is deze activiteit uitgekozen en voorbereid.

Na een ochtend graven was de trampoline klaar en werd meteen ingewijd. Vanwege privacy kunnen we helaas geen foto’s van de kinderen publiceren.