Rotarians bezorgen oliebollen aan huis

Rotary Zwolle Noord organiseert ieder jaar een oliebollenactie voor het goede doel. Tot 27 december 2021 konden er via www.rotaryactie.nl de allerlekkerste oliebollen van de Zwolle besteld worden. Van iedere zak verkochte oliebollen gaat € 5,- naar het goede doel: de Stichting Kind in Beeld. Op 31 december zijn de oliebollen door de Rotarians bij de mensen thuis afgeleverd op adressen in Zwolle en Hattem.

De club is heel blij met het resultaat. Samen met de opbrengst van de Bingo tijdens het online Kerstfeest is er een schitterend bedrag bij elkaar gebracht voor het grote Zomerfeest voor kinderen uit Zwolse gezinnen met een laag inkomen.

Donaties t.b.v. Stichting Kind in Beeld zijn nog steeds welkom. Dit kan heel eenvoudig via www.rotaryactie.nl. U kunt daar 10,- of een veelvoud hiervan naar wens doneren. Uw donatie komt geheel ten goede van de Stichting Kind in Beeld die zich richt op de Zwolse kinderen uit minima-gezinnen en heeft als doel plezierige acties en activiteiten te organiseren voor deze kinderen. Meer informatie vindt u op de website van de Stichting Kind in Beeld: www.stichtingkindinbeeld.nlAfbeelding