Rotaryclub Boxtel-Oirschot-Haaren 15 mei 2018
Thieu was een beetje later
uit het archief
koningsdag 2018
workshop social media april 2018
Bestel nu de puzzel

Welkom op de website van Rotaryclub Boxtel-Oirschot-Haaren

Rotary Boxtel-Oirschot-Haaren

Het doel van Rotary is het aanmoedigen en aankweken van het ideaal van dienstvaardigheid als grondslag van een waardige ondernemingsgeest en in het bijzonder het aanmoedigen en bevorderen van:
het beter leren kennen van anderen als een gelegenheid tot dienstvaardigheid;
de toepassing van hoge ethische normen in bedrijf en beroep;
de toepassing van het ideaal van dienstvaardigheid door iedere rotarian;
internationaal begrip en vrede door een wereldomvattende kameraadschap van
mensen, werkzaam in bedrijf en beroep.

Onze club.

Wij hebben 35 leden, waaronder 3 dames. De leeftijden variëren van begin 30 tot begin 80 jaar. Het is een mooie mengeling van beroepen, karakters, interessen en meningen. Uit die mix ontstaan prachtige bijeenkomsten met elkaar en activiteiten gericht op het realiseren van de Rotarydoelstellingen. Wekelijks komen wij voor een maaltijd bij elkaar in Café Vingerhoeds aan de Oude Grintweg 90 in Oirschot. Wij zijn steeds op zoek naar inspirerende nieuwe leden. Mail voor meer informatie over onze club ons secretariaat op secretaris@rotaryboh.nl of bezoek de website www.rotary.nl. als u meer over Rotary wilt weten.