2018-10-11, De Rotary Wensboom onthult in Het Cultuurhuis

De Rotary Wensboom, doe een wens voor een medemens!

H. den Boer (24-12-2021)

De Rotary Wensboom? Wat is dat?

De Rotary Wensboom is speciaal gemaakt voor Rotary Hellevoetsluis. De boom komt op verschillende locaties in Hellevoetsluis te staan. Iedere inwoner van Hellevoetsluis kan een wens indienen. Ongetwijfeld kent u mensen, organisaties of verenigingen die hulp kunnen gebruiken. Wij kunnen u helpen en zullen proberen zoveel mogelijk wensen voor anderen helpen te vervullen.

Welke wensen mogen ingediend worden?

Het mag elke wens zijn die u maar kunt bedenken:

·

Een wens voor een ander mens die de inzet van Rotary Hellevoetsluis hard nodig heeft.

·

Wensen die positief bijdragen aan de lokale samenleving.

·

Wensen omdat het zelf niet lukt of deuren gesloten blijven.

·

Bovenal wensen die mensen gelukkig maken!

Kortom wensen waarvoor onze Rotaryleden de handen uit de mouwen gaan steken. De enige voorwaarde die Rotary Hellevoetsluis stelt is dat de wens ten goede komt aan inwoners van Hellevoetsluis.

Hoe kan ik een wens indienen?

U mag op de één van de wenskaarten een wens schrijven. Dit mag dus een wens zijn voor de buurvrouw, een goede bekende, de buurt, uw partner, uw kinderen, uzelf ….kortom, voor wie of wat u maar wilt!

Rotary Hellevoetsluis haalt regelmatig de wensen op. Vervolgens worden alle wensen bekeken en worden meerdere wensen gekozen om te vervullen.

Hoe vul ik een wens in?

Het is enorm belangrijk dat u uw gegevens op de kaartjes met wensen goed invult en uw wens zo compleet mogelijk omschrijft.

Wensen als “ik wil nog een keer naar de Rotterdamse haven” kunnen we helaas niet goed beoordelen.

Omschrijf dergelijke wensen bijvoorbeeld als volgt:

“Ik ben 84 jaar en heb heel mijn leven in de Rotterdamse haven gewerkt. Ik zou heel graag nog eens de haven van dichtbij willen zien, maar heb helaas niemand meer die me kan brengen”.

Wij lezen alle wensen uit de boom en gaan ons uiterste best doen om zoveel mogelijk wensen te vervullen!

U mag uw wens (of vragen) ook mailen naar wensboom@rotaryhellevoetsluis.nl.

We zien uw wensen graag tegemoet, veel wensplezier!

Locatie

Weet u nog een geschikte plek waar onze wensboom kan staan, laat ons dat dan weten via wensboom@rotaryhellevoetsluis.nl.

Service above Self!