Hartelijk welkom op de site van Rotary Club Landgraaf.
Voor meer informatie kunt u uw keuze maken
uit de opties boven of onderaan deze site.

Welkom bij RC Landgraaf!

RC Landgraaf is een relatief jonge en dynamische club. Onze club bestaat uit 31 leden (9 vrouwen en 22 mannen), waarbij het jongste lid 30 jaar is en het oudste lid 82 jaar.

Een Rotary CLub is géén businessclub, maar vertegenwoordigt zeer diverse geledingen. Wij zetten de lijn van de oprichter Paul Harris door. Dat doen we op 5 verschillende manieren, in Rotary-termen: avenues. Allereerst (1, vocational avenue) inspireren we elkaar en anderen in ethische waarden en ervaringen; daardoor (2, clubservice) hebben we een onderlinge band en willen we ook (3, ommunity servcice) door netwerk en inzet iets betekenen voor de wereld om ons heen. We doen dit ook (4, international service) in internationaal verband, waarbij (5, youth service) bij ons een bijzondere aandacht heeft in projecten als Europe4Europe, uitwisselingen en RYLA.

Vanwege de AVG is de beschikbare openbare informatie op de site helaas beperkt, neem gerust contact met ons op als u meer wilt weten.

Meer info