Districtsconferentie 2024

GaiaZOO | Updates, recensies, prijzen

ANWB | EuroParcs

Ontdek en groei samen op DISCON 2024

Klik hier voor het aanmeldformulier

Op zaterdag 18 mei is de districtsconferentie (DISCON) in GaiaZOO Kerkrade, een unieke locatie, waar je kunt ervaren hoe bijzonder onze aarde is.

De DISCON is bedoeld om elkaar als mede-Rotarians te ontmoeten en onderling te netwerken. Het thema van 2024 is: samen groeien.

Voor het inhoudelijk programma hebben we een aantal inspirerende sprekers uitgenodigd: Patrick van Veen (gedragsbioloog), Rob Huppertz (directeur GaiaZOO) en Maartje Paumen (voormalig hockeyspeler). Zij nemen je mee in hun ervaringen met persoonlijke groei en samenwerking.

Graag nodig ik je uit om je nu aan te melden voor deze dag vol inspiratie en ontdekkingen. Dit kan (tot uiterlijk 3 mei, vol = vol) via de dit opgaveformulier van Rotary Club Landgraaf, die deze dag met mij organiseert. Voor vragen kunt u terecht bij info@discon2024.nl .

Partners en gezinsleden kunnen tijdens de conferentie tegen een gereduceerd tarief op eigen gelegenheid een bezoek brengen aan GaiaZOO.

Ik kijk ernaar uit om je in Kerkrade te verwelkomen!

Guido Rijninks

District Gouverneur 1550 Zuidoost Nederland 2023-2024

10:00 uur: Assembly (jaarvergadering District 1550)
11:00 uur: Districtsconferentie met sprekers, informatiemarkt ‘Rotary in action’ en lunch
15:00 uur: Afsluiting, waarna gelegenheid tot bezoek GaiaZOO.

Bijdrage in de kosten

Deelname Assembly (alleen voor leden): geen bijdrage