Kinderen aanmelden

Stichting Rotary Kinderkamp hanteert een privacybeleid volgens de regels van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Onze Privacyverklaring kunt u hier lezen en als pdf bestand downloaden.

Aanmelden van kinderen kan uitsluitend door een lid van een Rotaryclub via het op deze website geplaatste webformulier. In onze privacyverklaring beschrijven wij hoe wij als Stichting Rotary Kinderkamp omgaan met persoonsgegevens vanaf het moment dat u die bij de aanmelding van kinderen via een webformulier aan ons toestuurt.

LET OP: Het is de verantwoordelijkheid van de aanmeldende Rotaryclub - en in het bijzonder van de Kinderkamp contactpersoon van die club - om discreet om te gaan met de persoonsgegevens die u voorafgaand aan de aanmelding van kinderen moet verzamelen.

Aanmelden (geopend)

De aanmeldperiode is vanaf 1 maart 2024 uur tot uiterlijk 1 mei 2024. Voor een aanmelding verstrekt u de gegevens van de één of twee kinderen die door uw Rotaryclub zijn geselecteerd voor deelname aan het Rotary Kinderkamp.

Download altijd eerst het ‘verzamelformulier voor aanmelden’ (pdf bestand) en druk dit af. Dit verzamelformulier moet door de Kinderkamp contactpersoon van de club, samen met de ouders/verzorgers, worden ingevuld en ondertekend. Volg daarbij de instructies op het formulier.

Vul vervolgens aan de hand van de verzamelde gegevens het ‘webformulier aanmelden’. Dit formulier staat vanaf 1 maart op deze website. De vragen op het verzamelformulier corresponderen met die op het webformulier. Om dit webformulier te kunnen invullen moet u inloggen met uw Rotary inloggegevens. Zodra u het webformulier opent, ziet u eerst een inlogscherm. U dient uw in LeAd bekende e-mail adres en het u bekende wachtwoord in te voeren. Dat zijn dezelfde gegevens die u gebruikt om in te loggen bij LeAd (de Rotary ledenadministratie) en bij de Rotary app op uw smartphone. Geef NOOIT uw Rotary inloggegevens aan iemand anders.