Stichting Travelkids ontvangt € 1500,- van Rotaryclub Tiel

Doel van deze Stichting is om jaarlijks een vakantieweek te organiseren voor kinderen met een levensbedreigende of chronische aandoening in de leeftijd van 4 t/m 16 jaar. De Stichting TravelKids fungeert in deze op landelijke basis als een soort van “Zonnebloem” voor kinderen die vanwege hun lichamelijke beperkingen anders nooit een week ongestoord met vakantie kunnen. Voor deze activiteit is in Nederland elders niets geregeld.

De organisatie van de Stichting werkt uitsluitend met onbetaalde vrijwilligers, dus alle financiële baten komen volledig ten goede aan het doel: jaarlijks een vakantieweek organiseren voor kinderen met een levensbedreigende of chronische aandoening in de leeftijd van 4 t/m 16 jaar. De donatie van Rotary Tiel is met dank aanvaard en zal worden aangewend voor financiering van de komende activiteit in 2014.