Geslaagde verwen-dag Doofblindenvereniging

De Rotaryclub Tiel  kan terug kijken op een geslaagde dag, georganiseerd voor de Doof-blindenvereniging Nederland

Op zaterdag 1 juni 2013 ontvingen wij als Rotary Tiel 260 doof-blinden met hun begeleiders, in de manege de Roskam te Tiel. De mensen konden alles beleven wat met paarden te maken had, de activiteiten bestonden uit paard rijden, mennen, paarden rit in de paarden tram, aaien en borstelen van de paarden. Daarnaast waren er veel lekkernijen zoals de overheerlijke wafels van Hans Schroot, een reuksensatie van parfum , gesponseerd door auto centrum de Waal,  lunchen van de BBQ en  lekker relaxen in de zon. Voor deze dubbel gehandicapten is voelen en proeven het belangrijkste en vaak enige zintuig geworden.

Kortom het was een zeer geslaagd dagje uit voor de doof-blinden die vaak geïsoleerd zijn van activiteiten.

Rotaryclub  Tiel is dankbaar dat zij  deze onvergetelijke dag mochten aanbieden aan de Doof-blinden vereniging .