Bestuurs overdracht ”Rotary Club Tiel, 2013-2014

Met enige vertraging(door het onverwachts overlijden van één van onze leden) is het nieuwe bestuur in augustus 2013 met een nieuw Rotary jaar begonnen.

Onze club heeft de afgelopen 3 jaar 30 goede doelen ondersteund, en elk jaar is er een hoger bedrag ter beschikking gesteld. Onze club staat midden in de maatschappij en daarom willen wij graag , via de lokale en regionale media de samenleving optimaal informeren over de projecten die wij daadwerkelijk ondersteunen. Ook willen wij de maatschappij betrekken bij het werven van fondsen voor goede doelen. Om dat te benadrukken hebben we als thema voor dit jaar “Rotary zichtbaar in Tiel” gekozen. Wilt u meer weten over wat wij allemaal gedaan hebben en wat wij dit jaar op ons programma hebben dan is er op onze website nadere informatie te vinden.