Filmclub

Wat is het ?

De filmclub is een initiatief van Rotary Voorburg voor leden die van films houden en daarvoor naar een bioscoop willen gaan. Eigenlijk gewoon gezellig naar de bioscoop, maar het nog leuker vinden dat er een aantal vrienden en bekenden ook zijn.

Hoe werkt het?

Je geeft je eenmalig op bij Willem Middelburg, hoe mag je zelf weten en dan zet hij je in de WhatsApp groep. Met enige regelmaat krijg je dan een WhatsApp "FILMAVOND" waarin iemand een voorstel doet voor een bepaalde film op een bepaald moment. Gewoonlijk is dat een zondagavond in Pathé Buitenhof in Den Haag. Als je niet kunt of je vindt de film niet leuk, doe je gewoon niets. Als je wel mee wilt, meld je dat via de app en geef je tevens aan met hoeveel personen. Je kan iedereen meenemen, het is immers een openbare voorstelling. Je sluit de app met het aantal benodigde kaartjes t.o.v. het dan totale aantal deelnemers.  De kaartjes worden besteld en je krijgt een tikkie voor de kosten.

Nog meer?

Soms eten mensen vooraf en ook na de voorstelling drinken we vaak nog wat. Alles vrijblijvend !