Dagindeling

Op donderdag 28 september 2023 organiseert Rotary Voorburg voor de 12e keer zijn golftoernooi op de golfbaan van Golfclub Leeuwenbergh, Elzenlaan 31 te Den Haag. Dit keer voor het eerst als een shot-gun over 9 holes, met gastronomische pauzes

De wedstrijd

De wedstrijdvorm van het golftoernooi is 2-bal Greensome/stableford zonder handicapverrekening. Om zoveel mogelijk een gelijk speelveld te krijgen wordt een maximaal verschil van 10 aangehouden tussen de laagste en de hoogste handicap van de teamleden.

In de 2-bal Greensome wedstrijd vormen 2 spelers een team. Beide spelers slaan af, vervolgens wordt de beste bal gekozen, en speelt het team om en om verder totdat is uitgeholed. De beste stableford score over 9 holes levert de eerste prijs op. Daarnaast zijn er nog prijzen voor de neary en longest drive.

Iedere deelnemer dient in het bezit zijn van een golfvaardigheids- of handicapbewijs. Een deelnemer met golfvaardigheidsbewijs zonder handicap zal van handicap 36 spelen.

De dagindeling

14.00-15.30 uur         Inschrijving en ophalen scorekaart
15.45 uur                    Naar de holes
16.00 uur                    Shotgun start van de wedstrijd
18.30 uur                    Borrel en prijsuitreiking
19.30 uur                    Buffet
21.30 uur                    Bekendmaking opbrengst van de dag

Deelnemen

Deelnemers kunnen zich als 2-bal inschrijven via het inschrijfformulier op de website
Het inschrijfgeld bedraagt € 40,- per persoon.

S.v.p. vóór 25 september a.s. overmaken op IBAN NL34 INGB 0000 645 719, ten name van STG COMMUNITY SERVICE ROTARY CLUB VOORBURG, o.v.v. Charity Golf.

Buffet

Na de borrel (voor eigen rekening) en prijsuitreiking is er een gezellig buffet in het clubhuis.
Kosten voor het buffet bedragen € 30,00 (exclusief drank).

Al met al een dag die u niet zult willen missen! Schrijft u zich dus snel hier in.

Voor meer informatie kunt u een email sturen naar golf@rotaryvoorburg.nl

Namens Rotary Voorburg
De Rotary Voorburg Golf Commissie