Welkom bij RC Amsterdam-Zuid

VAN HARTE WELKOM

Als voorzitter van Rotary Club Amsterdam-Zuid heet ik u van harte welkom op onze clubsite.

Wij hebben onze clubbijeenkomsten met diner op dinsdagen (met uitzondering van de 1ste dinsdag van de maand) van 18.15 tot 19.45 uur in het Amstel Boathouse aan de Amstel.

Onze Rotary Club telt 28 leden uit verschillende beroepsgroepen.

Wij zetten ons vanuit maatschappelijke betrokkenheid in voor de lokale, regionale en internationale samenleving. Dat doen we door de inzet van onze (professionele) kennis en ervaring.

Het Rotary-motto "Service above Self" inspireert ons om anderen en elkaar te helpen.

Liesjettie de Jong,
Voorzitter 2023-2024

END PLASTIC SOUP START IN AMSTERDAM

EEN WERELDWIJD KLIMAATPROJECT

EndPlasticSoup is een internationaal initiatief dat al door duizenden Rotarians en honderden Rotary, Rotaract en Interact Clubs wereldwijd ondersteund wordt.

Ambitie

In 2050 is er geen plastic soep meer in de oceanen, zeeën en is er geen plastic afval meer in onze meren, rivieren, parken, bossen en op de straten.

Rotary, Rotaract & Interact Clubs uit de hele wereld helpen mee om het plastic probleem op te lossen en te voorkomen, gedurende de hele cyclus.