Moerasdraak
Knilles op den mert

Rotary in vuur en vlam

RC 's-Hertogenbosch

Onze moederclub is Rotary Nijmegen. De charteruitreiking vond plaats op 10 maart 1953. Ons Clubnummer is 302 (district 1550).

De wekelijkse bijeenkomsten zijn op woensdagen om 18.00 uur (Aperitief vanaf 17.30 uur) en vinden plaats in de Brasserie van Het Noordbrabants Museum, Verwerstraat 41 (ingang via Waterstraat 18) 073 - 687 7891.

Onze club is verbonden aan Stichting Fonds Rotaryclub 's-Hertogenbosch. Deze ANBI stichting stelt zich ten doel dmv financiële ondersteuning de belangen te behartigen van personen, groepen van personen en instellingen, die werkzaam zijn op sociaal, cultureel en/of charitatief gebied in de samenleving.

Service projecten

Rotary club 's-Hertogenbosch heeft service projecten hoog in het vaandel staan. We halen niet alleen geld op voor de service projecten, maar steken bij voorkeur ook zelf graag de handen uit de mouwen. Bijvoorbeeld: een kerstdozenactie voor members van Quiet, zwemmen met Swim to Fight Cancer, symposium/ diner en veiling tbv ALS en Wandelen voor Water.

Van de voorzitter

Carolien Angevaren

Na het het thema 'Waar het om draait is meer geven dan nemen' sluit ik graag aan met het jaarthema 'In vuur en vlam'. Natuurlijk een verwijzing naar mijn classificatie Brandweer, maar ook een duidelijke opdracht aan onszelf om vanuit passie dienstbaar te zijn, te inspireren en inhoud te geven aan hetgeen ons bindt in de Rotary.

Carolien Angevaren

supported by Kenniscentrum Filantropie