Rotary Tilburg Triborch
T on Ice - laat kinderen schaatsen
Interessante bedrijfsbezoeken
Waardevolle bijeenkomsten

Voor ieder iets te halen, die ook iets komt brengen!

Rotaryclub Tilburg Triborch richt zich op de jeugd in de regio Tilburg. De club komt tweewekelijks op maandagavond bij elkaar in de Philharmonie in Tilburg.

Rotary Tilburg Triborch

Rotaryclub Tilburg Triborch richt zich op de jeugd in de regio Tilburg. Samen met partners organiseert Triborch o.a. Tilburg on Ice, Kids maken de blits. De 35 leden (m/v) komen uit alle sectoren van de samenleving.

Bijeenkomsten

Onze bijeenkomsten zijn om de week op maandagavond (18:30 - 21:00 uur) en zijn inclusief een heerlijke dinner verzorgt door Wijnstra Catering op onze vaste locatie Philharmonie te Tilburg gelegen aan de Oude Goirleseweg 167, schuin tegenover het Willem II voetbalstadion.

Kids Maken de Blits

KIDS MAKEN DE BLITS 2019/2020

De nieuwe versie van dit project met als thema ‘Internet met pret, maar wel opgelet” is in volle gang.  Een totaal van 67 basisscholen in de regio Tilburg doen dit jaar mee en zijn volop doende om tekeningen te maken voor ons banierenpark. In de maanden oktober t/ m december 2019 hebben we  wel ongeveer 105 gastlessen verzorgd op de meerderheid van deze scholen ( de bovenbouw) over dit uiterst relevante thema in tijden van social media en wijdverbreid internet gebruik door kinderen.  In deze lessen behandelen we de risico’s daarvan en proberen we de kinderen meer bewust te maken van het belang van privacy en veilig omgaan met moderne apps, etc.  Deze lessen worden heel goed ontvangen en gewaardeerd door de deelnemende scholen.

Voor verder nieuws zie www.kidsmakendeblits.nl

Voor ieder iets te halen, die ook wat komt brengen!